Lista jag hittade hos flitig bloggerska;)

Förnamn? Eric
Efternamn? Sönnert
Smeknamn? Sönnta
Ålder? 20
Längd? 180 cm
Vikt? 84 kg
Skostorlek? Typ 43 tror jag
Hårfärg? Rakat
Ögonfärg? Gröna
Drömjobb? Räknas fotbollsprofs som ett jobb?
Favoritskor? Löparskor
Favoritbutik? Gallerix. Finns alltid massa skoj där
Favoritkaffe? Spelar inte så stor roll, men ICAs är gott
Varit med om bilolycka? Ja, men det gick bra alla gånger
Hur mycket pengar lägger du i månaden på kläder? Inte så mycket faktiskt
Tv-program? That 70´s show
Föräldrars yrken? Fader vår är utbildad målare och min ömma moder är förskolelärare
Snyggaste plagg i din garderob? Vet inte
Länder du varit i? Sverige, Norge, Finland, Danmark, England, Skottland, Wales, Spanien, Förenade Arabemiraten, Malaysia, Österrike, Australien och snart Tyskland, Serbien och Albanien 
Länder du vill till? Tyskland, Italien, England, Australien och USA
Favoritstad i hela världen? Surfers Paradise, Australien, är i alla fall häftigast
Favoritland? Australien
Husdjur? Katt, Spencer Davis
Höger- eller vänsterhänt? Högerhänt
Motion? Gymmer så mycket jag hinner och springer, men nu på vinter blir det längskidåkning i stället
Favoritgodis? Äter inte godis, men choklad är ju gott...
Något du absolut inte äter? Varma grönsaker och lite annat jox
Fisk eller badkruka? Mitt emellan, har inte svårt för att doppa mig men brukar inte bada så ofta
Favoritväder? Sol och varmt
Favoritfrukt? Äpple, eller en banan efter träningen
Spelar du nåt instrument? Det är en av drömmarna...
Morgon- eller nattmänniska? Morgon
Sparare eller slösare? Sparare
Vem är viktigast för dig? Mia vänner är viktigast
Tror du på mirakel? javisst
Ser du på kärleken som ett misstag? Nej inte alltid
Hur många barn vill du ha när du blir stor? Två stycken borde väl räcka
Vill du gifta dig? Tackar som frågar, men inte än...
Är du kittlig? Lite grann
Snarkar du? Nej
Rädd för insekter? Nej
Största svaghet? Att jag inte är så bra kompis med mig själv
Om du fick välja en superkraft, vilken skulle du välja? Att vara musikalisk
Chips eller godis? Inget av det
Pizza eller hamburgare? Det var svårare. Spelar inte så stor roll
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Jag tänker aldrig pierca mig men kanske en tatuering...
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Tror inte det, men skulle jag göra det så skulle jag inte våga fega ur
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger hand
Vad är du mest rädd för? Att bli bortglömd
Är du rädd för blod? Nix
Gillar du att sjunga? Ja
Anser du att du är stark? Jo, men lite mer skulle inte skada
Röker du? Nej
Snusar du? Nej
Drogar du? Nej, men jag blev nerdrogad när jag var i Thailand senast och det var inte så kul,  dagen efter alltså
Glasögon? Använder alltid linser förutom när vi testar skyddsmasken i armén, men dom glasögonen har jag tappat bort...

Kommentarer
Postat av: Pär

Har inte du varit i Holland också? Bytte väl plan där på väg hem från Aussie? Och när har du varit med om en trafikolycka?

Postat av: Anonym

Jag kommer ihåg när vi diskuterade That 70's show- avsnitt i skolan...de var kul!
ses snart å åker pulka å grillar korv =)

2007-12-18 @ 16:31:53
Postat av: Lovisa

Glömde ju skriva att det var jag på förra inlägget...men det kunde du nog räkna ut...

2007-12-18 @ 16:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback