Nästan färdig

 Det blev en riktigt lyckad julklappsinhandling idag. Nu återstår
bara detaljer innan allt är avprickat på listan.  Känns bra att bli
färdig i alla fall  och skriva ner taktiken är nog något som jag
kommer att använda mig av även i framtiden.
Dock så kanske jag ska göra upp en liten budget över hur
mycket jag ska spendera.  Utgifterna har blivit  något  mer än
vad jag räknat med,  men å andra sidan så är jag v'äldigt nöjd
med de grejer som jag hittat   och sen är ju julen ungefär som
stryk:
Det är roligare att ge än att få;)


Kommentarer
Postat av: Helmersson

"och sen är ju julen ungefär som
stryk:
Det är roligare att ge än att få;)"

HAHAHA! Där fick du till det! (eller är jag bara efter och aldrig hört uttrycket, ELLER kom du på det själv?!) Hursom! Du är förjävla rolig Sönnert, har jag alltid tyckt! (jag har bara SPELAT sur ibland!) Kram och GOD JUL om jag inte säger det senare!

Postat av: Anonym

God fortsättning önskar eva-lisa

2008-01-03 @ 14:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback