Bil borta - Sönnta hemma

 Med bilen på verkstaden så kommer man inte så långt.   Framför allt inte när regnet öser ner.  Som tur var så sprack det upp nu på eftermiddagen så den dagliga löprundan gick att rädda.
Dagens sysselsättning har blivit att sitta vid datorn och läsa bloggar, och att spela lite poker.   Det är så kul att läsa hur andra ser på saker och ting och att kunna kommentera det dom skriver och se vad dom pysslar med på dagarna.
Det är förövrigt inte bara i Wimbeldon som matcherna blir uppskjutna pga. regn.   Jag tänkte ta cykeln  (bilen är ju som bekant på verkstaden)  till min match på förmiddagen,  men pga. den enorma mängd nederbörd som släpptes ner från himmelen så skall matchen spelas imorn eftermiddag istället.  Matchstatistik kommer i nästa inlägg...

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Usch ja...regnet... Jag tror det är hösten som har kommit. Ja visst är det kul att jämföra tankar och funderingar! Just idag är det framförallt långa, manliga chefer som invaderar min blogg... Ha det gott trots det eviga regnet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback