Fundering

Hon:   Åh! Vilken snygg kille som står där borta.
Han:   Kolla bruden! Hon är riktigt het.
Hon:   Den där filckan där borta, hon är så söt.
Han:   -------

Varför kan inte killar säga att andra killar är snygga? Det händer aldrig.  Kansken att nån säger att någon ser bra ut, men aldrig mer än så.   Varför ska det vara så?   Jag kan säga att killar är snygga och då får man alltid konstiga blickar från både killar och tjejer, men om jag tycker det varför ska jag då inte kunna säga det?    Jag tycker att den snyggaste människan som någonsin existerat är  James Dean  och det står jag för    han är till och med snyggare än Elvis  och det säger väl det mesta. Jag är helt övertygad om att fler tycker som jag men som bara inte säger det.
 
I det samhälle vi lever i idag med alla modeller och modemagasin till höger och vänster så borde väl alla ha en nummer ett.   Vilken är din nummer ett?   Min är och förblir James Dean.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Han är inte ful alls...ALLS... Jo jag håller med. Killar är rädda för att ge varandra komplimanger. Synd!

Postat av: Pär

Vad är en "filcka"? =) I övrigt håller jag med dig! Fast kanske inte om James Dean, Springsteen är nog aningen snyggare. =)

2007-07-10 @ 15:52:06
URL: http://lps.blogg.se
Postat av: Lelle

Ska jag som är tjej välja en tjej så blir det med ganska stor sannolikhet Jennifer Love Hewitt, hon är grymt vacker.
Pär: Springsteen??? Men snälla...

2007-07-15 @ 13:57:29
URL: http://addi83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback