Kvar i Stockholm

Jag tog beslutet att stanna kvar i den kungliga huvudstaden över helgen. Detta grundar jag på att det var dags att återförena en oslagbar trio sominte har setts tillsammans på sju månader.
Jag mötte upp den ena på centralen för att sedan   näst intill smärtfritt    bege oss till den tredjes tillhåll och börja planera inför helgens äventyr.
På fredagen startade vi med att börja smådricka i lägenheten innan vi beslutade oss för att söka lyckan ute i det vilda nattlivet   och kvällen blev ganska lyckad.

Återstår att se vart lördagskvällen tar oss...

Kommentarer
Postat av: christian

sönnta din lille pajsare. vi får ta vår reunion senare nån gång. jag drar nämligen ner till skövde nästa vecka för att gå med i nordic battlegroup, så jag kommer inte vara hemma i falun så mkt. men vi får väl planera in skiten nån helg då alla kan. pis!

2007-07-24 @ 21:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback