Ny kamera

 Efter att min gamla Austalien-köpta kameras display sprack för ett drygt halvår sen och att jag spanat in ett par minnessparande manicker de senaste dagarna, så blev detta dagen då det blev dags att avslöja min fyrsiffriga kontokortskod för experts svarta kortdragare.
Jag hade väl ett par att välja på men efter ett alvarligt snack med en av de anställda så var det bara en kamera som föll mig i smak.

Gick för övrigt upp ganska tidigt idag för att se till att en Australienfödd bekantskap skulle få prova på att spela curling, eller som han uttryckte sig    that silly game when you are cleaning the floor infront of a rock,    men tyvärr så var curlinghallen stängd för reparation under sommaren.


image70
Jag, till vänster, och mina bröder efter att ha sopat banan med päronen i Mars -06

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Svar på kommentar: Hmm...jo visst är det synd att det är farligt, men det är väl även synd att barn viker ut sig..? Och framför allt att de tror att de behöver göra det. Att de kommer att få något positivt ut av det. Curling har jag aldrig provat på! Trodde det var för tanter..? ;) Trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback