Onödig Söndag

Den här Söndagen har jag hittills ägnat mig åt Youtube. Inte så konstigt kanske   är nog fler än jag som brukar sysselsätta sig med det i väntan på att gårdagens rus ska gå ur kroppen.   Problemet är bara att jag haft en vit helg.  I vanliga fall så känns det inte alls konstigt att sita vid datorn på Söndagarna i väntan på att tåget till Stockholm ska gå mot kvällen,   men känns det annorlunda.
Söndagar kanske bara är nödvändiga om man  behöver  dom   och det gör inte jag idag.

Såg förresten på Mumien-återkomsten igårkväll.   Se aldrig den!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Söndagar är lite lustiga... Oftast vill jag bara hoppa över dem! Haha, nope- ska hålla mig borta från den filmen:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback