Tillbaka till vardagen

People talking without speaking. People hearing without listening.


Simon and Garfunkel har sagt ett och annat som är värt att tänka på också, men jag undrar fortfarande Who stoped the rain?



 Nu är det lördag och torsdagens firande slutade väl inte helt oväntat med att vi mer eller mindre blev utslängda från baren som vi besökte i Skövde.    När jag visade prov på mina musikaliska sidor vid ett piano som stod där så var det droppen som fick bägaren att rinna över. Innan dess så han vi med både att bjuda minderåriga på öl och att vara allmänt dryga, men kul var det.

Men som sagt    nu är det lördag   och det är dags att ge sig ut i den vilda stadsnatten. Det verkar bli ett helt gäng med folk som alla har ett gemensamt: Alla kommer från olika platser i en och samma stad.    och det ska bli kul 

Nästa helg var det tänkt att jag skulle hälsa på en flicka som jag träffade i Australien men pusselbitarna passade inte riktigt den här gången så vi ska satsa till nån gång i sommar itället.   Så nu ligger fältet vid öppet för att det blir att fira en god kompis på sin 20-års fest. Måste bara hitta en fin present men det ska väl inte vara så svårt       eller?

 We'll go up around the bend


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Apapap- inte langa till barnen:) Hoppas du får en bra kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback