Vi hade i alla fall tur med vädret

 Jahaja   Ännu en vecka i Skövde som lider mot sitt slut  och den har verkligen bjudit på blandade skurar.  I måndags så var nästan alla befäl sjuka så vi fick "fri fys" tills vidare.    När vi sen fick direktiv så var det i form av läs lite i boken ni fått ut, vilket tog ca 20 min. Sen slutade vi för dagen.
 Igår däremot så gick vi på morgonen ca 5 km och hade övningar där hela dagen för att sedan gå hem och på kvällen gå tillbaka igen för att gräva en spaningsplats som tog hela natten.  Vi gjorde lite skift jobb så jag han sova några timmar utan tält eller sovsäck ute i den mörka skogen. Idag har vi istället legat på vår spaningsplats hela dagen förutom för ett par timmar sen då vi gick tillbaka till regementet.

Den närmsta tiden är planerna spikade:
Ikväll är det champions league-final och jag både hoppas och tror att Milan tar hem det.
Imorn har vi slutprov på vår utbildning och sen så ska vi ut och dricka på kvällen för att direkt på morgonen fraktas iväg till Svea livgarde.

Helgen däremot är lite oklar:
Jag har en kompis som förmodligen ska ha fest. Det brukar bli grillning och sena småtimmar, men jag har en till kompis som förmodligen ska ha 20-års fest och den får man ju inte missa.





   fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback