Överaskning

 Skulle igår överaska en  speciell   flicka som jag faktiskt har en
alldeles unik relation till.  Jag hade förvarnat henne lite grann, men
aldrig sagt  att stunden var kommen då vi skulle stå öga mot öga
mitt emot varandra.

Vi slutade tidigt den dagen och jag skippade middagen för att vara
säker på att jag skulle hinna till den enda plats där jag vet var hon
befinner sig innan mörkret börjar infinna sig på allvar.
I all hast så glömde jag min MP3-spelare och det grämde jag mig
lite över till en början men jag kom över det ganska snart.

Jag närmade mig snart platsen för vårt obestämda träff.   Jag
började känna mig en smula nervös(!)  Konstigt.  Jag brukar aldrig
bli nervös vid liknande tillfällen,  men nu pirrade det verkligen i
magen.
Plötsligt var jag framme vid butiken där hon jobbar.  Jag gick fram till
kassan och frågade efter henne  och då kom överaskningen.
Hon jobbar i den här butiken men på en annan ort!

Så kan det vara och det är inte första gången som jag står med lång
näsa när jag ska överaska någon,   men det är garenterat  värt att gå
på en mina då och då för att få till den där perfekta gången.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja det har du ju rätt i. Men man kan få fast dom som är skyldiga för att vakterna pratar ju med dom på matcherna och försöker få dom att lugna ner sig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback