Övertid

 I vanliga fall så brukar jag sitta i en taxi på väg mot stationen vid
den här tiden på Söndageftermiddagarna, men idag är ett
undantag.   Uppställningen imorn är inte förrän 12.30 så jag passar
på att unna mig lite extra tid här hemma och tar inte på mig
grönkläderna förrän i morgonbitti då jag tar första tåget till
Stockholm.

Helgen har annars bara bestått av i stort sätt ingenting.
Jag fick trevligt besök av några kompisar på Fredagskvällen och i
Lördags var jag och kikade in journalistjävelns nya lägenhet.
Idag har jag varit på  mini släktträff  i Avesta och tittat på Visenter.

Lumparveckan kommer att ägnas åt GW utbildning för oss med
körkort som ska med till Kosovo. GW är en slags jeep så jag ska
alltså slappa bakom en ratt i fem dagar.
Skönt, för på Lördag är det fest!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag följer ju bajens matcher eftersom att jag hejar på dem, men i toppen så har jag ganska så mycket koll på ifk. Vill ju hellere att de vinner än dif


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback