Valdags

 Ja då har det blivit dags för val igen i Sverige. Jag vet inte riktigt var jag står den här gången, men jag kommer nog att koncentrera mig på ett fåtal grupper och inte som senast när det blev en osalig blandning av lite allt möjligt,   men å andra sidan så röstade jag ju med hjärtat...

Tankarna just nu är att jag inte tar med några Buddy Holly låtar och fyller ut med CCR,   men i övrigt så är det ganska öppet.  Jag kan i alla fall avslöja att den enda Bob Dylan låten jag tänkt ta med är   I Want You   för övrigt en av mina absoluta favoriter sen en tid tillbaka.   (en gissning är att Love håller med)


Vill bara tillägga att min journalistjävel till bror inte visste hur man säger hamster i plural(!)    "Hamsters"   kvackade han fram i ett tappert försök att komma till rätta med problemet  och vi fick oss ett gått skratt.


Hur som helst så behöver jag nog några extra dagar på mig att bestämma mig för hur mina röster ska falla men snart är det dags.

Rösta du med på  www.vinyl107.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback