Självklart hjälper jag en dam i nöd

 Det här meddelandet fick jag här om dagen:

Hej!
Hur jag än skriver det här kommer det att låta helt galet men jag skriver än då! Jag såg att du är i Kosovo och gör utlandstjänstgöring. Jag söker nämligen efter en kille som gör tjänstgöring där nere. Träffa honom i helgen när han var hemma på en festival i Karlskoga som heter Pip . Grejen är den, att jag har glömt hans namn men vet att han är från Göteborgsområdet och 29 år... Så jag tänkte att du kanske kan ge ett tips på hur jag ska hitta honom?

Nu när du läst det här verkar det som jag är en riktig stalker , men mina polare hävdade bestämt att det går att hitta vem som helst på Internet!?

Tack på för hand!

Linnea


Eftersom jag är så snäll så kollade jag igenom alla register utan resultat  men jag kunde inte riktigt släppa det så jag kollade upp några till som bor på en annan camp och då hittade jag honom. Gissa om Linnea blev glad när jag skrev tillbaka...


Kommentarer
Postat av: gadde

vilken vänlig själ du är.

Postat av: Helmersson

Bra gjort! Och sååå romantiskt! :D

2008-08-06 @ 16:25:03
URL: http://saraspalats.blogg.se/
Postat av: Lovisa

appropå brev..tänkte bara säga att jag snart svarar på ditt brev...är lite mkt att göra, men snart så...

2008-08-06 @ 17:39:33
Postat av: Ellinor

Räddaren i nöden! Tänk, du kan komma att vara den direkta orsaken till kärlek:)

2008-08-08 @ 15:00:50
URL: http://mariaellinor.blogg.se/
Postat av: Anna

Hehe. Fin blogg!

2008-08-08 @ 21:41:17
URL: http://abackner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback