Katter och kaktusar

 För andra gången på kort tid så hittas min oskylldiga kaktus, som var en gåva från två kompisar
då jag hade herrmiddag nån gång kring sekelskiftet, liggandes på golvet med krukskärvor omkring
sig.  Båda gångerna har det också stått en katt vid namn Spencer Davis brevid som i alla fall försökt
att spela oskyldig, men hans bluff har blivit synad båda gångerna.   Jag misstänker att han har varit
på jakt efter en fluga i fönstret och av misstag råkat välta omkull min taggiga vän.
För att han ska förstå att han gjort fel så ska jag ignonera honom ett tag nu  fast om jag ska vara
ärlig så är jag tveksam om han kommer att fatta det...

image129

Kommentarer
Postat av: Pär

Bildtexten skulle ha varit "Katten på bilden har dock inget med texten att göra, i alla fall inte om man frågar honom..." ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback