Nära genombrott

 Blev intervjuad av P3 när jag i Fredags strosade okring på
Sthlm C i väntan på avresan mot Karlstad. Från ingenstans
dök det upp en flicka med mikrofon och frågade om hon fick
ställa några frågor.  Eftersom jag hade tid och fick för mig att
det här skulle bli mitt stora genombrott i media så svarade
jag ja.
Första frågan löd:  Viken är den bästa bok du läst?
"Shit"
 tänkte jag som inte läser så mycket böcker, men då
jag inte ville tveka all för länge så svarade jag  High Fidelety
och den kan vid närmare eftertanke också vara den bästa bok
jag läst.
Andra frågan blev:  Varför då?
Med ett skratt så svarade jag  för att jag läste den under en
ganska kort period och var på så sett med i handlingen hela
tiden.  Jag nämnde också att jag inte läser så mycket böcker.
Nu bytte hon ämne och frågade vilket TV-program som får
mig att skratta.  Jag svarade direkt  That 70`s show  och tänkte
lägga till HipHip,  men jag hann inte innan hon frågade varför
då en gång till.  Jag drog till med nått i stil med att jag sett alla
avsnitt förutom sista säsongen och att jag bara älska
karaktärerna i filmen.  Hon avrundade och tackade för sig och
försvann lika snabbt som hon dök upp.

På tåget sen så slog det mig att jag aldrig uppgav mitt namn så
genombrottet får vänta ett tag till.

Kommentarer
Postat av: Helmersson

Men ingen har lika underbar dialekt som din! ;D

Postat av: Lovisa

Du måste se till att se den sista säsongen!! =)

2008-02-28 @ 14:57:35
Postat av: mamma

Men för mej är du en stjärna

2008-02-28 @ 20:45:52
Postat av: Anna

Haha, så kan det gå :) High fidelity är fan en rolig bok

2008-03-16 @ 13:19:35
URL: http://annnap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback