Snillet slår till

Du kommer nu komma mitt in en konversation mellan mig och min
lillebror här om dagen då vi  lite på skoj  argumenterade om vem
som skulle betala maten:

Lillebror:                   Men jag studerar ju.
Jag:                           Jag gör ju ingenting så jag har ju ingen inkomst.
Lillebror:                   Nä, har jag det då?
Jag:                           Ja du får väl över tusen spänn varje månad i
                                   studiebidrag?
Lillebror:                   Ja men det går ju till att betala hyran.
Vår ömma moder:     Det betalar ju vi!
Lillebror:                   Jaha... men...hrmm
Jag:                           Ja! Då får du betala.
Lillebror:                   Då kanske det är därför som jag har mer pengar
                                   på kontot trots att jag tar ut en massa då och då.
Jag:                           Vi borde DNA-testa oss. Vi kan bara inte vara släkt...

Kommentarer
Postat av: Malin

På jobbet gick det bra.... skönt det! Verkar som några gener stämmer överens, haha.... Ha en bra helg!

Postat av: Anna

Jag lyssnar på det som faller mig in i stunden, hehe. Lyssnar inte sååå jävla mycket på Creedence, men det händer :)

2008-02-08 @ 19:22:09
URL: http://annnap.blogg.se
Postat av: Barca

hehe:p Man kan ju inte lyckas jämt:p

2008-02-10 @ 20:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback