Fortsättning

 Känner väl att förra inlägget inte ble riktigt komplett då jag ju inte
nämnde några av de låtar som jag  faktiskt tycker  är de bästa som
någonsin skrivits, så här kommer de tre som är de enda låtar, utan
inbördes ordning, som jag med säkerhet skulle ha med på en sån
lista:

  • I Want You - Bob Dylan
  • Born To Run - Bruce Springsteen
  • American Pie - Don McLean

Sen finns det såklart ett helt gäng med låtar som är nästan oförskämt
bra, men dessa tre står nog i en klass för sig.

Vilka är dina favoritlåtar?


Kommentarer
Postat av: Anna

Är jag den enda som INTE kan ha favoritlåtar? haha. Finns för många som är bra. Går inte att välja ;)

Postat av: Håkans

Paschendale - Iron Maiden
Condemned To Hell - Gamma Ray
High Water Mark - Iced Earth
Loch Ness - Judas Priest

2008-01-23 @ 22:25:51
Postat av: Pär

Sönnta du vinner! Det blir ölafton med en egenkomponerad skiva med låtar som VI har valt ut. Drängfylla och allsång som väcker någon utav våra byar efterlyses!

2008-01-23 @ 22:55:37
Postat av: Pär (broder)

Ojdå, överraskande att finna Springsteen på din topplista! Det verkar som att det ska kunna bli folk av dig med en dag... ;)

2008-01-23 @ 23:38:47
URL: http://lps.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback