Inte mycket klokare

 Fick inte många svar på gårdagens problem, men den enda Karlskogabon jag känner,  vill inte namnge henne då hon kanske är rädd för att få för mycket publicitet,  kom med ett par förslag som jag tycker kan var värda att lägga på minnet:

  1. Flickan kanske inte tycker att just dom trosorna/BH:n är så värst snygga så hon väljer att  gömma  dom bland de andra kläderna.
  2. Flickan vill inte visa hur stora trosor/BH:ar(?)  hon har  för då kan ju någon tycka att hon är tjock.
  3. Flickan kan vara rädd för att andra ska uppfatta just hennes underkläder som väldigt sexiga och på så vis så kan hon ju framstå som en slyna.

Det var de svaren jag fick av henne, men frågan är om det verkligen är hela sanningen.     Jag frågade en flicka för så sent som för ett par minuter sen,  och hon la sina kläder underst i högen,  och hon avslutade samtalet med en djup suck och sa:   "Jaha, då ska man behöva tänka på det också..."

Och det tycker jag att fler ska göra.   Tills vidare så förblir frågan olöst...


Kommentarer
Postat av: kristin

åh vad jag är smart!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback