Mindre frågor söker svar

 Kom av någon okänd anledning att tänka på en disskusion som
dök upp under de senare stadiet av min gymnasietid.

Varför lägger flickor inte sina underkläder överst i klädhögen utan
stoppar in dom någonstans i mitten när dom byter om/duschar???

Det var en av mina tjejkompisar, som förövrigt uppdaterar sin
blogg alldeles för sällan, som kom på det och alla som vi frågade
gjorde likadant.

Varför???

Om du som läser detta är av den feminima typen så kan du väl
hjälpa mig.
Hur gör du? och framför allt:  Varför?


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vilka problem du måste tacklas med...synd om dig..

2008-01-08 @ 19:14:42
Postat av: Anna

Hehe, jo det är lite kallare än så här uppe. Men hos oss var det 16 grader inomhus, hehe.

Postat av: Zandra

Hahaha, det är ju sant. Det har jag inte tänkt på. Antar att det bara är en vana att lägga dem i mitten!

2008-01-09 @ 13:22:15
URL: http://erminator.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback