Nyår

 Ibland gör jag saker som är dumma men som är väldigt roliga.
Tyvärr så gör jag ibland också saker som är dumma och mindre
roliga.
Hade tänkt skriva om nyårsnatten, men jag känner att det är ingen
idé.  Jag ångrar inte direkt någonting, men jag kan väl heller inte
påstå att jag fattade de mest intelligenta besluten natten igenom.

Jag vet inte hur det är för alla andra, men när jag har druckit  lite
för mycket
  så blir plötsligt allt som jag kommer på  till genialiska
idéer.   Så även igår  och det priset fick jag som så många gånger
förr betala under den mytomspunna  "dagen efter."
Jag vill påpeka åter igen att jag inte ångrar något men jag hoppas
att jag inte gör om det  även om det finns en risk för det nästa nyår...

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Nu blev jag nyfiken...

2008-01-02 @ 16:31:13
Postat av: Marit way up high

Ja, tänka sig, ryktet spred sig ända ner till alperna.
Hur var det nu, vill du berätta en gång till?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback