Sömnproblem

 Tittade på Viasat explorer i morse som handlade om en man
som går i sömnen  varje  natt!   an åkte okring till olika
specialkliniker för att bli botad, men det var inte så lätt då han
drog av sig alla sensorer och sladdar som satt fast på honom
för att de skulle kunna mäta alla hans värden i kroppen.  Han
raderade till och med en dator med all information i sömnen
vilket såklart gjorde arbetet än mer svårare.
Tillslut så blev han i alla fall friskförklarad efter att ha genomgått
en hypnos.

Känns skönt att veta att man inte är ensam om att gå i sömnen,
även om jag nu för tiden mest ligger kvar i sängen och pratar om
lite alt möjligt. Vissa saker mer lätta att uppfatta än andra...

Kommentarer
Postat av: Zandra

Det där med att ligga kvar i sängen och prata om lite allt möjligt känner jag igen. Jag har svårt för att vara tyst i vaket läge, men även när jag sover. Jag borde vara en jobbig människa, haha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback