Vinter?

 Vad är det för mening med att ha vinter om vädret är som det
är?   Visst vi har ju i alla fall snö, men jag är hellre utan snö om
det ska vara plusgrader samtidigt.   Varför kan vi inte bara ha
minusgrader hela vintern så vi slipper den här slasken?  Det går
ju inte ens att åka skidor!   Det är ju till och med svårt att håla sig
på benen bara man ska ut och springa lite grann.


Vill också bara passa på att säga att jag tycker att Niklas
Lidström borde ha fått något pris på idrottsgalan. Han får aldrig
några utmärkelser i Sverige trots att han dominerar i NHL. Han
blev utsedd till ligan bäste back för femte, tror jag, året i rad,
bäste Europé i NHL genom tiderna och NHLs näst bäste back
någonsin efter Bobby Orr  som av många anses vara den bäste
hockeyspelaren som någonsin funnits!

Någon som håller med mig?

Kommentarer
Postat av: Sara

Det verkar inte gå så jättebra med Shaaban. Dom säger att dom inte har råd att köpa honom ännu

Postat av: kristin

förutom emil kåberg menar du!

2008-01-16 @ 15:32:56
URL: http://www.gaddes.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback