Änglar och demoner

 Då var även Dan Browns andra bok,  Änglar och demoner,  avklarad. Jag
blev verkligen fascinerad av den och eftersom jag har ett visst intresse av
fysik så var jag bekant med mycket av det som berörde boken och jag fann
även sånt som jag inte kände till som väldigt intressant. Jag har aldrig
tidigare läst en bok som varit så spännande från första till sista sidan. Den
var som allra bäst i mitten, men sen blev det lite väl mycket tycker jag  men
den var som sagt hela tiden oerhört spännande.

 Hade tänkt ta itu med  I cirkelns mitt  nu men då han som jag tänkte låna
den av också tänkte börja med den nu så gör jag ett litet hopp och ger på
Da Vinci koden  istället.


Kommentarer
Postat av: Pär

Jag sa ju att Änglar och Demoner var bra! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback