Gåtornas palats

 Har precis läs ut Dan Browns debutroman  Gåtornas palats
och är lite små sur över att jag var så nära att komma på den
avslutande koden men snavade på sista trappsteget. Däremot
är jag lite förvånad över att jag klarade av att lösa flera av de
kryptokoder som dök upp titt som tätt i boken.
Jag tycker boken var bra, mycket tack vare att den handlade om
saker som intresserar mig. Kluriga grejer och tankenötter har
jag alltid gillat att sysselsätta mig med.

Hade väl tänkt att jag skulle läsa hans böcker i den ordning
som de kom ut så nästa bok på tur är  Änglar och Demoner.
Om ryktet stämmer så ska den vara ännu bättre. Återstår att se...


Kommentarer
Postat av: Pär

Änglar och demoner är den bästa boken han har skrivit, tro mig! ;)

Postat av: Ellinor

Har inte läst något av honom än - sugen på Änglar och Demoner tror jag. Hoppas dina kängor inte skaver i överkant! :)

2008-07-15 @ 12:12:54
URL: http://mariaellinor.blogg.se/
Postat av: Jessica Ström

Änglar och Demoner e det absolut tveklöst bästa bok som någonsin har skrivits! Du komemr inte bli besviken! Jag kunde inte släppa boken när jag väll börjat läsa den..och ingen kunde få kontakt med mig!

2008-07-15 @ 22:07:56
URL: http://fotomuppen.blogspot.com
Postat av: mamma

Jag är väl knäpp men jag gillade inte någon av hans böcker. många kramar

2008-07-17 @ 11:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback