Håret gör mig snygg

 En av mina många beundrare kom fram till mig här om dagen och sa att jag var fin i
håret.  Eftersom jag av egen erfarenhet vet att man ska lyssna på vad flickorna menar
och inte på vad dom säger så var det enda jag hörde:
"Åhh, vad snygg du är!"
"Det var kul att höra" sa jag,  då jag kom på att jag skulle raka av mig håret samma
kväll. Naturligvis så lät jag det vara kvar. Det är ju inte varje dag som man får höra att
man är fin i håret...


                 Den hemlige beundraren och en av hans många beundrare

 Bilden är tagen vid ett senare tillfälle då min beundrare än en gång, för tredje gången
faktiskt!, säger att jag är fin i håret. Det hon menade var inte riktigt lika lätt att höra den
här gången,  men återigen så var allt som nådde mina öron:
"Åhh, vad snygg du är!"


Kommentarer
Postat av: Anna

Det är väl klart att vi gillar den! Arsenal gillar vi alltid :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback