Leave med Peace & Love i Borlänge

 Javisst! Jag känner mig faktiskt helnöjd,  som Henke skulle ha
sagt,  med min leave. Jag har hunnit med att överraska de flesta
av mina vänner, varit tre dagar på festival, åkt kundvagn genom
Borlänge, rakat av mig skägget, tagit del av och bidragit med roliga
citiat, ätit på thai, besökt en strutsfarm och varit mycket med mina
kompisar. Med andra ord så har jag haft det riktigt skoj.  Det enda
som jag inte gjorde som jag hade tänkt göra var att bada, men jag
kände faktiskt aldrig riktgt för det så det gör inte så mycket.

                                      Uppklädda inför The Hives


                                            Paus i vedhuggandet


                                         Rolig bild från sista förfesten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback