Män som hatar kvinnor

 Har precis läst klar  Sieg Larssons  trilogi som jag påbörjade för
lite drygt sex veckor sen. Jag brukar inte läsa böcker men hade
blivit tipsad att dessa böcker skulle vara väldigt bra och jag kan
med facit i hand bara hålla med.    Den första boken,  Män som
hatar kvinnor
,  var den bästa av de tre, men de sista hundra
sidorna av den tredje boken var också oerhört spännande.

 Detta är förmodligen en liten vändpunkt då jag troligtvis kommer
att läsa fler böcker framöver och jag tror att jag kommer att ge mig
på de vällästa böcker som Dan Brown skrivit  tids nog men jag tror
inte att jag kommer fastan för romaner utan snarare av den typ
som en av huvudperonerna i triliogin gillar.
Framtiden får ge svaret...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback