Tillbaka i träning

 Har fått klartecken sen nån dag tillbaka att jag kan börja träna för
fullt igen. Jag drabbades ju som den flitige bloggföljaren redan vet
av Sönnerts syndrom,  valde att döpa det till det då sjuksystrarna
inte riktigt kunde fastställa vad det var för något,  för ett tag sen men
nu är det alltså bra. Gjorde mitt andra gympass för veckan idag och
tränade i stort sett bara underarmarna. Brukar vanligtvis kombinera
med att gymma ben också men hade en intensiv innebandymatch
direkt efteråt så jag tog det lite försiktigt med mina stackars ben.

Men jag kan fortfarande inte riktigt fastställa vilken muskel som är
snyggast. Har alltid tyckt att ett par rejäla triceps är riktigt snyggt, men
har också börjat tycka om andra muskelgrupper som, biceps, bröst
och skulderbladen.

Vad tycker du?   Vad är egentligen snyggast?   Kanske är det symetrin
som ser bäst ut när att kommmer omkring?


Kommentarer
Postat av: Malin*

Usch vilken hemsk bild! Lagomt är bäst! Bra att du även tränar benen då och då, så du inte blir en Johnny Brava, såna kryllar det av på vårt gym! Ha en bra dag!

Postat av: Lovisa

Armar å mage..men inte extrema muskler utan lagom :P Fast man måste väl träna alla muskler, annars blir ju kroppen oproportionerlig (vilket knepigt ord att skriva,tror de blev rätt..)å de är INTE snyggt..

2008-06-05 @ 09:26:34
Postat av: Angelica Lindvall

Ett sexpack på magen slår aldrig fel, lätt sexigast på en kille... men fina lagom muskulösa armar och skuldror är inte fy skam heller. :p

2008-06-05 @ 13:04:43
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: gadde

hej sönnert. träningen går bra, på torsdag nästa vecka gäller det!! ditt brev kommer snart. jag har inte postat det än pga jobb och en sjuk farmor en tid nu. men jag ska ner till posten i veckan och skicka det, jag lovar! och RYGGEN är snyggast.!

2008-06-05 @ 17:16:13
URL: http://nitsirken.blogspot.com
Postat av: Mattjus

Jag har också ställt frågan "vilka muskler är snyggast?" Självklart måste man se proportionel ut. Men vilken muskelgrupp är snyggas?

Jag fråga många av min kvinnliga vänner men svaret vart som vanlig mage, armar, bröst, mm.

Men jag tror vingarna måste vara de absolut häftigaste musklerna. Ingen tänker på dom men har man vingar då har man vingar.

2008-06-07 @ 10:33:42
Postat av: Anna

Undra om jag är den enda som inte är tok-fäst vid muskler? Tycker det är lite överskattat liksom. Killer på bilden är nog det vidrigaste jag har sett på två ben. Skitläskigt ju! :S

2008-06-19 @ 23:36:10
URL: http://annnap.blogg.se/
Postat av: mårtensson

muskler är töntigt

2008-06-27 @ 18:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback