Wall of Fame

 Jag hade inte fått post på bra länge tills igår.  Då damp det ner ett ovanligt tjockt
brev signerat en ovanligt omtyckt flicka. I brevet låg,  förutom femton kort,  en hel drös
med hälsningar och sånt från vänner och kompisar där hemifrån.
Jag kan nog inte riktigt beskriva hur glad jag blev,  det händer annars inte mycket som
man blir exhalterad  (jag vet egentligen inte riktigt vad de ordet betyder men det känns
som att det passar bra här )
 av här nere förutom då en operation eller dylikt genomförts
utan allvarligare incidenter.
Som vanligt så var det dom på posten som blev utsedda till syndabockar för att jag inte
fått post på så länge, men det visade sig att postsäckarna hade blivit kvar i Wien igen
av någon anledning så det var inte deras fel den här gången heller.

 Här är en bild på mig, ståendes i min säng, brevid väggen där jag satt upp alla brev,
förutom en räkning från Nordéa och den tänker jag inte sätta upp heller,  som jag fått
sen jag kom hit.  Den väggen är nu full och det är dags att börja på nästa:)



 Och här är en bild på min rumskompis som tog bilden på mig. Bor man trångt,
containern är 2 x 6,5 m tror jag,  så får man ta till vara på alla utrymmen som finns.
Och så bjuder jag på en gratistitt i mitt skåp.


Kommentarer
Postat av: Brita

Åh Sankt Erik! Vad fin väggen blev! Var så obeskrivligt härligt att få höra din röst nu på eftermiddagen. Jag tycker om dig så mycket, se till att ta hand om dig: ät ordentligt, sov ordentligt, håll dig varm om fötterna och håll dig borta från oroligheter. Tänker på dig i massor i plural. Vi kommer alltid att ses på onsdag! Bamsekram

2008-06-21 @ 00:31:51
Postat av: mamma

Kul att se hur du bor. Längtar att få rå om dej på riktigt. Kramar

2008-06-22 @ 17:01:14
Postat av: Anna

Var är du någonstans? :) Nå militärgrejs antar jag?

Postat av: Lillpostis

Ja, hur kommer det sig att det alltid är mitt fel att du inte får någon post, egentligen? ;) Alla andra har vett att skälla på sina vänner och bekanta, men att du inte får någon post är alltid mitt fel. Konstigt det där...

2008-08-02 @ 11:06:02
URL: http://athena.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback