Extreme home makeover

 I brist på annat att göra så har jag börjat titta lite på  Extreme home
makeover.
  Det är ett program från Amerika där en utsatt familj som
inte har det så bra ställt skickas iväg på en veckas semester och
medan de är borta så bygger ett gäng byggnadsarbetare om deras
hus.
Det jag reagerat på de senaste gångerna jag sett det är hur lätt jag
har att dras med i andras glädje, men också när andra är ledsna.
Det är väl inte så konstigt att man blir glad när folk omkring sig är
glada men jag kan inte förstå hur jag kan bli tårögd bara av att se på
ett fejkat amerikanskt TVprogram.
Jag är väl kanske en rätt så blödig kille innerst inne trots allt...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har hittat söntas blogg! =) haha.. Inte visste jag att du var så sentimental? Fast den sidan finns nog hos dom flesta skulle jag tro =)

Postat av: Barca

Programmet har säkert psykologer som hjälper dem att få deras tittare att bli berörda vid varje avsnitt. Det är så överdrivet...

Visst är det fint att bygga om nån hus men det känns väldigt falskt... På en vecka ska de lära känna folk så bra att de ska kunna göra om deras rum till något de tycker om... Jag skulle inte vilja att en främling gjorde om mitt rum...

Så dom försöker ju att nå ut till dej som tittare genom att göra dej glad och tårögd...

Så dåligt så det finns inte...

2008-12-01 @ 16:03:25
URL: http://barca8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback