Knattepotrshitler

 Om jag ska vara ärlig så har jag näst intill slutat att kolla på hur det
går när folk sätter sig i liften. Klarar man inte av att sätta sig i en stol
så kan man lika gärna slå sig lite grann. Nej istället så lägger jag all
min energi på att skälla ut odågorna som försöker tjuvåka igenom
knatteporten  och det är inte en om dagen utan snarare runt 50 stycken
som man får säga till. Idag grävde jag ner den så att till och med de
riktiga knattarna fick huka sig för att komma under. Lik förbannat så
åkte den första ungen där. Från och med nästa vecka så kommer jag
att ta till med våld eftrsom att skrika allt vad jag orkar blir jobbigt efter ett
par timmar. Planen är att jag utan förvarning kommer att stampa av
ligisterna skidorna och sen slänga dom,  skidorna alltså,  över staketet
så att de måste krongla en massa och därefter så skäller jag ut dom
från nära håll  och gör dom minsta motstånd så kommer jag att ta
liftkortet för dom.
Det är dags att ta till med hårdhandskarna.
Kriget mot knatteportsligisterna har bara börjat!

Kommentarer
Postat av: Pär

Det är rätta takter! Stryk ska de ha, ligisterna!

För övrigt var det din gamle klasskompis Andreas som tog fel på dig och mig. ;)

Postat av: Lovisa

Hej och välkommen till romme alpin...

2009-02-13 @ 19:08:08
Postat av: Ylva

ingen kommer ju våga åka om du står där!

jag blev själv lite tveksam när vi var där med skolan, tänkte precis ropa hej när du ställde dig å skrek som en tok på några killar som kilat in via knatteingången :P

/lillasyster Ylva

2009-02-18 @ 14:38:56
URL: http://anotheryou.blogg.se/
Postat av: Elli

Tänk på att det är barn, du ska inte döda dem:p

2009-02-28 @ 20:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback