Det är inte lätt när det är svårt

 Det här är första gången som jag sitter vid en dator på nästan
en vecka. Jag hinner verkligen inte med det. Det jag gör på
dagarna numera är att jobba och att träna. Jag åker hemifrån före
sju på morgonen och kommer hem runt nio på kvällen  och då
orkar jag nätt och jämt göra iordning allt inför morgondagen innan
jag går och lägger mig.

Men jag får i alla fall skratta på jobbet. Eller vad sägs om det här:

En vilsen nyböjare av icke svenskt ursprung tittar sig förvånande
omkring och frågar:  Hur kommer man upp?
Liftvärden svarar:  I liften.
Nybörjaren svarar jaha och ser sig sen omring lika förvirrad som
innan och frågar sen:  Men hur kommer men ner då?

Sånt händer varje dag och idag var det två killar som lyckades köra
vilse i backen och det tog över två timmar för dom innan de hittade
tillbaka.
Hur kan man åka vilse i en skidbacke???


Kommentarer
Postat av: Maria

Hahahaha jag undrar var man har fått iden ifrån att åka skidor om man inte ens vet vad det är för något. hahaha. :)

Postat av: marie

Lysande!

2009-02-01 @ 19:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback