En engångsföreteelse som kanske kommer att hända igen

 Här om dagen gjorde jag något som jag aldrig gjort förut. Jag körde av
vägen. Jag visste att det var lite halt men trodde inte att det skulle vara
nån fara och körde på lika fort som jag brukar, vilket inte är allt för fort,
och så rätt som det var så snurrade bilen runt och hamnade med nosen
åt fel håll och vänster bak- och framhjul i diket. Alla lösa föremål i bilen
sprutade ått alla håll men jag klarade mig som tur var bra. Gissa om
dom på jobbet hade roligt åt det efter att en av dom fick komma och dra
upp mig och vi blev nästan en timme sena.

Vill bara få med att det var en ren njutning att se Andreas Vinciguerras
spel i den sista DC-matchen här om dagen. Lider verkligen med honom
för det sätt som matchen tog slut på. Han förtjänade bättre.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack så mycket! :)

Postat av: Anna

Hehe, möjligtvis. Den är då så gräslig nu att den inte är värd att ta kort på. Men det kommer att komma :)

2009-03-13 @ 10:50:52
URL: http://mylondonadventure.blogg.se/
Postat av: marie

Men hördu, är det inte nåt du glömt att skvallra om här tycker du?

2009-03-13 @ 19:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback