Med sikte på sommaren

 Ja då var Vasaloppet över och då står det inte på förrän sommaren är här. I år ska
jag komma som mest förberedd någonsin till beachsäsongen och deffningen
började idag. Så här kommer de allra flesta av mina måltider att se ut de närmsta
månaderna:


                            Kyckling och ris med keso, grönsaker och mjölk

Frågan är väl bara hur länge jag orkar innan jag tröttnar på den inte allt för
varierande kosten. Men jag räknar iskallt med att jag inte kommer kunna äta det här
varje dag så förhoppningsvis så ska variationen komma naturligt.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det är tillåtet att fuska ibland..glöm inte det :P

2009-03-03 @ 20:56:36
Postat av: gadde

hej. jätte svårt att jämnföra filmen och boken för boken va ju oxå jätte jätte bra. men se filmen!!! är allt bra annars? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback