MATLAB

När vi håller på med programmering i skolan så använder vi ett
program som heter MATLAB. Eftersom jag inte är så haj på datorer
så tänkte jag att det vore bra om jag kunde fixa det programmet
till min dator så jag kunde testa på det lite hemma också. Läraren
rekommenderade ett snarlikt gratisprogram som fungerar ungefär
likadant men en kille i klassen hade MATLAB på sin dator så jag
skulle få det av honom.
Efter att ha installerat det ett antal gånger utan att få igång det och
installerat en massa hjälpgrejer på datorn så ringde jag en kompis
från tiden i Kosovo som jag vet är riktigt bra på datorer och 15 min
senare så fungerar det som det ska. Jag hade bara angett fel
sifferkod av två möjliga, men nu är det igång i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback