Mot Borlänge det bär

 Har precis bokat biljett hem till Borlänge imorn. Har faktiskt inte
varit hem sen månadsskiftet augusti-september vilket kanske är
lite konstig med tanke på att det bara är ca 1 h 40 min hem, men
jag har prioriterat att ära  Flickan i mitt liv  med ett besök i den
kungliga huvudstaden istället. Ska bli skönt att komma hem och
det som står på schemat är först och främst att gymma men
också att hinna träffa familj och vänner.
Jag har också planerat att hinna skriva ner en massa grejer från
en bok som jag ska låna av en kompis. Boken är ganska dyr och
kursen ganska liten så jag tänkte först köpa den och lämna tillbaka
den,  vilket man kan göra i upp till 14 dagar;),  men nu får jag
alltså låna den istället.

Kommentarer
Postat av: Pär

Då möts vi på vägen kanske. Vi åker till London i morgon bitti...

Postat av: Lovisa

Själv kommer jag inte hem förrän till jul..å då blir det pulkaåkning om det finns snö ;)

2009-11-12 @ 15:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback