Nytt år

 Nyårsfirandet var väldigt lyckat. En tapper skara på ca 15 pers
hade sökt sig till Bäsna där det serverades trerätters middag och lite
annat snått och gott. Lagom med folk och lagom med fest och alla
gäster verkade nöjda.

Det jag kommer minnas av 2009 är nog att det var året då jag träffade
Flickan i mitt liv  och året då jag började plugga. Jag tog helt enkelt ett
par nya steg i livet och det känns verkligen som att det var dags att
göra det.  2010 kommer förhoppningsvis bli det år då vi flyttar ihop och
om det slår in så kommer jag nog vara minst lika nöjd som jag är nu
när jag gör nästa årssammanfattning.

Har dessvärre inga batteri i kameran och laddaren kvar i Uppsala så det
blir nog inga bilder från nyårsfirandet men det kanske dyker upp några
på facebook för det blixtrade rätt så rejält vill jag minnas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback