En vit Lördag

En vit Lördag  är bra att ha iblandspeciellt  om man vet med sig att det blev lite för mycket förra helgen...
Men jag har inte haft tråkigt för det:

När jag kom hem på Fredagskvällen så var jag lagom sliten så jag glodde lite på TV innan jag gick och la mig.

På Lördagen så växlade jag lite mellan TV-tittande och datorsittande innan jag besökte ett gäng väldigt goda vänner och vi spelade vollyboll och åkte och badade och hade väldigt trevligt tillsammans.

image79

image80


På kvällen var det så dags för den årliga kräftskivan med familjen Hagström här hemma i byn, men tyvärr så tog batterierna slut i kameran så jag kan inte visa några bilder därifrån,  men jag kan lova er att vi hade riktigt kul.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Tog också en liten paus... Vad är poängen med att skriva om man inte har nåt att säga liksom..? Anyhow... Välkommen tillbaks! Mysiga bilder! Somrigt:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback