Paus eller skrivkramp?

Jag har inte skrivit ett inlägg på länge nu.  Det har helt enkelt inte blivit av.
I lumpen så är tillgången på datorer näst intill obefintlig,  och jag skojjar inte,  och förra helgen tillbringade jag med många goda vänner i en stuga som till och med saknar telefon men kul var det
   kräftor  mums...

image76


Jag har ett problem också.  Jag gör mycket varje dag,   men jag har ändå svårt att skriva om det.  Sen senaste inlägget så skulle jag kunna göra minst tio inlägg om allt jag har pysslat med sen dess    men nu när jag ska summera allt så har jag inget att skriva.

Häromdagen,  är det ett ord förresten,   när vi kom tillbaka från högvakten så gav vi oss ut och övade spaning resten av dagen och halva natten. När man övar spaning så är det väldigt viktigt att ha ljud- och ljuspiciplin och man får absolut inte visstas på vägar och öppna ytor,   så ni kan ju gissa hur roligt det var.


image77

...och vädret gjorde ju inte saken roligare

image78

Spiros, killen till vänster, svettade bort all kammofärg.   syns inte ens att han använt nått


Nej nu ska jag ta itu med den här dagen och förhoppningsvis blir det tätare mellan inläggen i fortsättningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback