Alla mina klappar

 Jag är väldigt nöjd med både det jag fått och det jag gett bort i
år.   Här kommer  allt  som jag kammade hem under gårdagen
utan någon som helst favoriseringsordning:

  • En Elviskalender över 2008
  • John Fogertys nya skiva - John Fogerty Revival
  • En julskiva med Elvis,  som jag dock redan hade
  • Pengar
  • En kokbok av mamma. Exakt samma som hon gav mig i studentpresent
  • En CD-R med lumparbilder
  • En ElvisBok
  • En duk
  • En Elvis DVD - Elvis Presley Forever
  • Ett armband
  • En Elvisbild
  • Två Elviskylskåpsmagneter
  • Ett inramat plutonsfoto
  • Vita strumpor
  • Raklödder
  • Sängkläder med fotbollsmotiv

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hojt. Är Elvisbilden den som var från mig? Eller var det ngn annan då min inte klassades som julklapp? kramkalas! // st:e eriks trognaste tillbedjare

2007-12-26 @ 23:27:33
Postat av: christian

då är det väl bara att hoppas att du inte hatar elvis då...

2008-01-04 @ 15:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback