Bokat och klart

 La precis på luren efter att ha bokat Tysklandsresan mellan jul
och nyår.  Senast jag ringde så var det inga problem med att få
platser, men nu fick hon gräva i den allra mörkaste vrån för att
jag skulle kunna ta mig till Köln och hem igen utan att behöva
åka kors och tvärs över hela Europa.

Vad är det då som lockar mig till Köln den här årstiden?
Jo.  Jag har en god vän som både är född och uppvuxen där och
som hade oturen att inte träffa mig förrän han fyllt 19 år. Vi möttes
på ett kontor i Sydney, Australien och slumpen gjorde att han
sedermera blev något som kan liknas med en chef till mig. Vi
haft kontakt hela tiden och det var tänkt att jag skulle ha hälsat på
honom i somras,  men då passade det inte så vi får ta det nu
istället


image111


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Alltid kul att komma bort i mellandagarna. Själv ska jag till Irland. För övrigt har jag bloggat igen- 2 gånger på en vecka. Det du!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback