Hemma igen

 Köln var bra.  Mycket större stad än jag hade väntat mig  och
Nick bodde mitt i centrum så vi hade nära till det mesta.
På fredagen gick vi som planerat på det olympiska museét
och det var kul men tyvärr så var det inte mycket som stod på
engelska.  Vi skippade chokladmuseét och gick runt i staden
istället och på kvällen så var vi och såg på hockey.

Lördagen så. Vi gick till stadens zoo trots att det regnade lite
grann och det var mycket större än vad jag hade trott med
massor av skojiga djur.  Vi gick sen i lite affärer och gick sen
ut på kvällen.

Resan hem gick bra trots att vi blev lite sena från Köln på grund
av en   lite   för full kille  vilket ledde till att den kvarten som jag
hade på mig att hinna till nästa plan i Mynchen krympte med
några minuter, men jag han i alla fall.

Jag hinner tyvärr inte lägga upp några bilder nu men jag lovar
att de kommer senare,  även om jag inte tog så många.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback