Inte helt perfekt

 Nja,  Vasaloppsformen från senast jag stod på ett par skidor är
tyvärr inte kvar. Det var hur som hälst skönt att ha det gjort trots
dåligt glid och dåliga spår. Vädret kan jag däremot inte klaga på.
Klarblå himmel och nästan tio minusgrader. Ska jag vara petig
så föredrar jag väl ca 3-5 minus men man kan ju inte få allt.
Hoppas jag tar mig i kragen och åker   I Fäders Spår För
Framtida Segrar
   någon gång mer i mitt liv för det var en härlig
upplevelse.

image112
                                    Jag, vid en kontroll, Öppet Spår 2006

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åhh!! jag vill oxå åka skidor =)
mötte en mellanstadieklass som hade snöbollslek inplanerat på schemat idag...men hallå! skåningar om några borde väl veta att det inte finns snö i december härnere..så det spelade fotboll istället...

2007-12-14 @ 19:59:53
Postat av: Pär

Snygg bild, måste ha varit en duktig fotograf! Och snygg mössa, vill minnas att den är min! ;)

Postat av: Helmersson

haha, vilken härlig bild och vilken snygg outfit! :)

2007-12-17 @ 11:43:27
URL: http://saraspalats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback