Träning och klara direktiv

 Var med på innefotbollsträning för första gången på alldeles
för länge.  Det var den årliga skinkcupen som spelades där
spelarna i det vinnande laget helt enkelt får var sin julskinka.
Tyvärr så räkte det inte ända fram den här gången. Jag som åkt
hem med en skinka varje gång jag varit med kan väl inte påstå
att mitt lag förtjänade något pris i år.
Men jag hänger inga läppar för det.  Journalistjäveln är på
middag med jobbet så jag passar på att ta över lägenheten och
bjuda hit lite kompisar.   Jag var dock tvugen att gå med på två
vilkor innan han räkte över dörrnycklarna:
"Du får inte riva stället  och  inte äta upp all min mat."
Borde väl inte vara så svårt att fixa,  men kite mat kan jag ju
alltid unna mig...

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Fotboll rockar! Liverpool spelar as we speak- högljudda mansröster ekar... Icas skinka det här året då gissar jag:) Hoppas helgen varit angenäm!

Postat av: Pär

Nej, du verkar ju ha lyckats med båda sakerna, för en gångs skull... ;)

2007-12-16 @ 19:48:43
URL: http://lps.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback