Utlandsstyrkan

 Kan ju inte annat än erkänna att det kändes väldigt dumt att
åka tillbaka till gardet när man precis muckat.
Kom till vakten nån gång efter 23.00 och frågade vart vi skulle
ta vägen, men dom visste ingenting.  Som vanligt tänkte jag
och tog första bästa logement.
I morse så visste jag fortfarande inte vart jag skulle ta vägen,
men efter att ha talat med ett par högre befäl så visade det sig
att utbildningen inte skulle börja förrän kl 13.00.
Lite outr kanske men nu kommer det bästa.
Maten!
Den matsal som jag nu har tillgång till att beträda är något
utöver det vanliga.   Det finns nästan allt!  och trots att allt varit
ganska dåligt uppstyrt så måste jag säga att utlandsstyrkan är
lite mer, lite bättre... 

Kommentarer
Postat av: Helmersson

Låter ju nice! (med matsalen alltså)

2007-12-04 @ 18:23:01
Postat av: christian

en annan får betala för maten...

2007-12-16 @ 23:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback