Utvärdering

Nu när jag har gjort klart lumpen så tänkte jag att jag skulle
utvärdera mig själv som soldat

Allmänt:

1.  Fått godkänt i betyg                                                                                            Ja, till och med väl godkännt
2.  Sovit i flera minusgrader under en gran                                                        Ja
3.  Gjort OVK                                                                                                             Nej, och det ångrar jag lite
4.  Klarat av soldatprovet                                                                                        Ja
5.  Frysit så mycket så att jag varit osäker på om jag ska överleva               Ja
6.  Fått en riktigt rejäl utskällning                                                                          Jajamen
7.  Blivit utslagen/skjuten under en övning                                                         Nej, en av dom få som klarat sig
8.  Klarat av alla fysiska prövningar som ställts på mig                                   Javisst

Vapensystem som jag skjutit med:

1.  Ak4                                                                                                                        Ja
2.  Ak5                                                                                                                        Javisst
3.  Ak47                                                                                                                      Nix
4.  AK74                                                                                                                     Nej
5.  Mauser                                                                                                                 Ja
6.  Pistol 88                                                                                                               Ja
7.  Baretta                                                                                                                  Nej
8.  K-pist                                                                                                                    Jajamen
9.  Psg 90                                                                                                                  Nej
10.Ksp 90                                                                                                                  Nej,men jag borde
11.Ksp58                                                                                                                   Inte
12.Artilleri                                                                                                                  Bara indirekt


Kommentarer
Postat av: christian

måste lite glad säga;
Ksp 94:
Ja
AK 47:
Ja
Psg 90:
Ja
Dragonov: Ja
Artillerikanon från 1901: Ja

2007-12-02 @ 12:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback