fest

Några öl gör mycket   tre inlägg på samma dag.   Jag kan inte hålla mig 
Vi dricker såklart   och jag hoppas att det blir mer snart.    Det har visat sig att två svenskar och en japansk tjej äe en oslagbar kombination i kubb.
Man blir så mycket mer tankspridd när man dricker och även om jag kommer att ångra det här inlägget imorn så är det så jag tycker nu.     Jag vet att jag är på vägen till att kolapsa men jag hoppas att jag inte har "utvecklat språket" allt för mycket i det här inlägget så att ni inte förstår vad det är jag skriver...

Kommentarer
Postat av: Lelle

Jag vet inte om jag kommer förstå vad du skrivit imorgon, men så här ikväll - smått berusad så verka det mycket tydligt och klart vad du vill säga:P

Postat av: Jörgen

NY VECKA = NY OMRÖSTNING!
Kolla in TheGuide för tips och recensioner och annat kul :-)

2007-06-04 @ 13:42:58
URL: http://www.TheGuide.nu
Postat av: Ellinor

Haha, hoppas du hade kul! Var också ute i lördags- söndagen var ganska förstörd...:/ Men kul var det!

2007-06-04 @ 17:19:54
URL: http://mariaellinor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback