Ny musik

Ledig.
Jag sov oavbrutet över tolv timmar den här natten.    Skönt att ta igen sömntimmarna som man missat de senaste dagarna.    Idag har jag avverkat min första lediga dag  men jag har väl inte gjort så mycket.     Det som jag själv är gladast över att jag gjorde idag var att lyssna igenom två Beatlesskivor som jag vanligtvis inte lyssnar på. Skivorna som just idag föll mig i smak var i tur och ordning:

With The Beatles
A Hard Day´s Night

Jag tänkte även bege mig in på Revolver, men då det kom folk i olika åldrar på besök så ryckte det i den där delen av hjärnan som säger att man ska vara lite social ibland också  så det hamnade på hyllan, men jag kanske tar tag i den saken i morgon istället.
Innan jag valde dessa udda Beatlesskivor så varvade jag upp med en av dom skivor som jag nog lyssnat mest på i mitt snart 20-åriga liv, trots att Elvisskivorna har snurrat villt i huset de senaste åren, nämnligen Well Respected Kinks.

Vad jag tänker lyssna på resten av kvällen?   Det visar sig nog...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback