Sommar ledigt

 Ja nu tror jag nog att jag har gjort något som väger tyngre än att bada bastu med Lasse Berghagen.
Jag har tagit emot och lämnat av Kinas president.  Är inte många i världen som varit lika nära honom som jag har. 
Förutom det så har det varit kompaniövning på Utö i Stckholmsskärgård och det var väl inget att häng i granen direkt. Dom som hade hand om övningen visste inte ens om att vår pluton skulle vara med så dom hade inga uppgifter åt oss vilket ledde till att vi bara låg och solade de första två dagarna.    Se gjorde dom om övningen så att vi också fick vara med litegran  men som sagt det var inget att hänga i granen direkt, men det var väldigt fina sommarnätter ute i Stockholmsskärgård som man fick uppleva.

Idag, middsommarafton, så bär det för första gången i mitt liv av till en plats utanför Dalarna. Jag ska nämnligen åka till en lumparkompis i Arboga. För er som är trogna läsare av bloggen så är det samma person som blev tappad i golvet med huvudet först när han var liten.   Say no more.

Kommentarer
Postat av: Nissa

Haha, det där med Kinas president pissar vi på. Tänk att få en permission indragen för att stå och försöka låta mer än en flygplansmotor... Men det var i alla fall en fin regnbågen den kvällen då han åkte hem.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback