Vänner

Vänner

Vad skulle jag göra utan mina vänner?
Skulle jag klara mig?
Skulle mina vänner klara sig?

Jag tror att jag är mer beroende av mina vänner än vad jag själv vet om

Vad är det egentligen som är så speciellt med vännerna?
Är det det att man har så mycket gemensamt?
eller är det för att man bara tycker om varandra?

Jag tror att det jag uppskattar mest är att bara ha dom omkring sig
Ett bra exempel är Marcus
Marcus är en som man bara mår så bra av att ha runt omkring sig
Marcus har till och med för mig och många med mig blivit ett begepp
Man kan lyssna på musik och sen säger någon:
Åh vad Marcus det är om den här låten

image68

Marcus är bara en av dom som lyser upp tillvaron
Jag skulle kunna rabbla upp massor
men för att ingen ska känna sig utanför så väljer jag att bara nämna Marcus

Men jag vet att ni är många som känner er träffade

Tack för att ni har accepterat mina brister


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback